Huomenta,

Saavuin eilen yöllä Kreetalle. Kristy tuli hakemaan mut lentokentältä, ja toi mut tähän yksiöön, joka sijaitsee hänen kotisna yhteydessä. Sain nukuttua suhteellisen hyvin ja nyt syön aamupalaa, jonka Hollantilainen Inez on ostanut mulle. Kiitos siitä, Inez :) 

Tänään iltapäivällä lähden ratsastamaan ekaa kertaa. Kristyn on tarkoitus opettaa mulle aloittelijoiden lenkki ilmeisesti. Jännää!

 

 

God morgon,

Igår natt anlände jag till Kreta. Kristy kom och plockade upp mig på flygfältet och körde oss till hennes hem. Den etta jag kommer att bo i finns helt bredvid hennes hus. Jag kunde sova relativt bra efter flyget. Holländska Inez hade köpt frukot åt mig, och nu sitter jag och äter av den. Tack för det, Inez! :) 

Idag på eftermiddagen rider jag ut för första gången. Det är meningen att Kristy lär ut nybörjarturen åt mig. Spännande! 

 

~ Anna